W dzisiejszym świecie przestrzeganie zasad korporacyjnych jest sprawą najwyższej wagi.
W przypadku konsumentów informacje ujawniane przez firmy zwiększają ich chęć zakupu, co prowadzi do zakupu produktów.
Jeżeli firma podaje konsumentom nieprawidłowe informacje lub celowo rozpowszechnia fałszywe informacje, produkt może zostać skonsumowany bez świadomości, że istnieje zagrożenie bezpieczeństwa, a firmy mogą mieć obowiązek podawania konsumentom dokładnych informacji.
Od wczoraj fałszowanie przez japońskich producentów samochodów zabezpieczeń antykolizyjnych stało się problemem, a morale korporacji jest przedmiotem analizy.
Jest to poważny problem bezpieczeństwa i złośliwy przykład ukrywania informacji przez firmę.
Manipulowanie wynikami testów lub pójście na skróty w celu przyspieszenia okresu rozwoju to problem, który bezpośrednio wpływa na życie użytkowników i prawdopodobnie w przyszłości zostanie przeprowadzone dokładne dochodzenie.
Firma, która popełni błąd wypuszczając produkt na rynek, ukrywając poważny problem, który może zagrozić życiu jej użytkowników, w pewnym momencie spotka się z odwetem, a także surową oceną opinii publicznej.
Firmy mają obowiązek chronić życie i własność obywateli.
Mam szczerą nadzieję, że firma zacznie od początku, aby zawsze dostarczać produkty bezpieczne z punktu widzenia klienta, bez popadania w nastawienie na zysk.
Komentarze
Prześlij komentarz